onsdag 1 april 2015

I stället för en blomma

Hej på er!
Eva heter jag och är en av de 6st utvalda DT-töser, som fått äran att skapa för JE Scrap och Hobby!
Detta känns som en mycket rolig utmaning och jag ser fram emot att bjuda er på ett blogginlägg varje vecka! =)
Min dag kommer att vara på fredagar, men denna vecka blir det som sagt idag, onsdag och sen även på fredag igen!

Kortet som jag visar här i dag är verkligen gjort i min egna stil, hur jag gillar att bygga upp det. Lite sött och romantiskt.
Stämpeln kommer ifrån Hänglar & Stänglar, tyvärr så tillverkas ju de inte längre.
Textstämpeln kommer i från Vilda stamps, stämplar därifrån kommer så småningom om att säljas i butiken och så kommer även pennorna att göra som jag färglagt med. Dessa pennor kommer ifrån Tim Holtz  och heter Distress markers.  
Lycka till med ert pysslande och hoppas jag kan vara till lite inspiration nu och i framtiden! ;)




Ha en bra dag, så ses vi på fredag igen! ;)
/DT-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar