torsdag 30 april 2015



Idag följer jag visst min bloggkollega och har också gjort en tagg =)
Har inte gjort tags tidigare men tänkte att det är bra att ha saker hemma om man ska bort. Att knyt runt en blombukett eller en flaska vin kanske! Vinet blir det nog, mer jag =)


 De här söta minikallorna finns i en mängd olika färger på hemsida och är väldigt lätta att använda till mycket tack vare formatet. Även det vackara lövet bakom finns på hemsidan. Jag har tidigare inte använt mig av så mycket dekorationer och är fortfarande ganska så osäker  på placering då jag mest gör CAS kort.


 Jag har använt en gummistämpel ifrån stämpelkällan som jag har embossat med rosa embossingpulver. Verkligen fastnat för det  här med att embossa stämplar, inte gjort det tidigare. Men efter inköp av embossigfön så är jag fast.


Har stansat ut en vacker form i mullberrypapper som är ett tunt rispapper. Idag har jag använt ett rosa men även detta finns i olika färger.


Så här blev taggen! Har använt mig av en clearstamp ifrån Mo Manning. Tycker hon är hur söt som helst!

Jaha detta var dagens inlägg! Scrappa lugnt och njut av tillvaron!

// DT-Åsa

2 kommentarer: