fredag 28 augusti 2015

Hej på er!

I dag tänkte jag visa upp en tag som jag dekorerat! ;)
Självaste tagen är i hård kartong.
Började med att chalka den med distress ink pad. I mitten har jag weathered wood (som syns lite svagt), sen har jag gått på med walnut stain runt kanterna och svagare in mot mitten.



Den gröna bladswirlen är utstansad med en dies från Marianne design, pappret är vanligt cardstock.
Den söta kaninen är från ett klippark som är från scrapberry och är på ingång i butiken.
Bakom den sitter det ett cardstock med färgen cornflower.
Bladswirlen och det blå cardstocken är också chalkade med walnut stain. Har även skrapat kanterna med en edge scraper, som blir en snyg effekt.
Här finner du rosenknopparna, rosor och vita bär.
De tre blå blingen finner du här under rhinestones.
Har använt en silvrig svampcharms, men i butiken finner du en likadan svamp fast guldfärgad.

Hoppas jag givit er lite inspration nu med denna tag! ;) Ses nästa vecka igen!
Kramizar från Dt-Eva
 


2 kommentarer:

  1. Men åååh så sött! ♡

    www.noxine.se

    SvaraRadera
  2. Tack Snälla Jasmine, vad glad jag blir! 😀
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram Eva 💖

    SvaraRadera