fredag 21 augusti 2015

Så var det fredag igen! =)

Denna vecka har jag gjort ett kort med denna underbara dam! (stämpeln är dock från egna gömmor).
Kortbasen är vanlig 15x15cm, gjord på vanlig cardstock.
Den vita bakgrunds diesen är snarlik med denna spellbinders.
Sen har vi den gröna bladdiesen  som även den är snarlik denna från Marianne design.
Blommor finner du under denna fliken i butiken.
Färgläggningen använder jag mig av Tim Holtz distress markers. Den har jag även använt Distress ink pads här och var som ni ser. Tycker det ger så mkt mera liv i kortet! ;)


Sen har jag även dekorerat lite inuti kortet denna gång och då hade jag en mycket liknande denna diesen från spellbinders.  Min är ju också från spellbinders. Måste säga att jag gillar det märket skarpt, de är värda sina pengar!
Stämpeldynan jag anväder är Versafine.


Sen har jag även tagit lite från mina egna gömmor, som sagt. men ni finner liknade i shoppen.
Saknar ni någon vara i butiken, så skriv till meddelande till jescrapochhobby@hotmail.com
de är absolut inte omöjliga att ta hem någon vara som ni saknar i butiken! ;)

Ha det bra nu, så ses vi snart igen! =)
kramar dt-Eva

3 kommentarer:

  1. Superhärligt kort!! Så läcker stämpel!
    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta Margareta, så gald du gör mig! =)
      Kramar Eva <3

      Radera
    2. Tack söta Margareta, så gald du gör mig! =)
      Kramar Eva <3

      Radera