fredag 30 oktober 2015

Mer av Darkroom door =)

Kunde inte låta bli att visa upp mer alster som jag gjort med dessa underbara stämplar från Darkroom door. Så jag hoppas inte att ni tycker det blir tjataigt. ;) Men eftersom de har så himla många olika stämplar att välja på så tycker inte jag att det ska behöva bli tråkigt!


Har använt mig av en vanlig enkel vit kortbas. Går ju lika bra med eller utan struktur på cardstocken.
Detsamma gäller ju även med det svarta pappret som jag änvänt för att rama in själva huvudbilden som ska var i fokus.
Nästa lager då, det som går i rosa och det var ett mönsterpapper jag hittat i mina egna gömmor. Det har legat länge och samlat damm (sådana gömmer har vi nog alla), tyckte nämligen det var lite för stark färg för min del. Men se så enkelt man kan göra för att förgylla ens tråkiga papper. De snygga stämplade klockorna, är en Bakgrunds stämpel från darkroom door.
Vet inte vad det är med mig och klockor, jo att jag kanske skulle vilja stanna upp tiden lite i bland då förstås. ;) Skämt och sido, älskar helt enkelt klockor (och fjärilar).
Har även ramat in textstämpeln med svart papper i bakgrunden och sen stämplat texten på ett vitt papper.
Den fina silvriga klockan finner du i bland charms i shoppen.
Sen har jag tagit ett vanligt enkelt svart snöre och gjort en liten rosett av. Detta snöre fann jag i mina egna gömmor!

Jag vill önska er en trevlig halloween helg, med mycket bus och godis. :p
Själv ska jag på en mara i helgen där det blir mycket bus i halloweens tecken!

Så en busig helg på er!
Ses nästa vecka igen!

Kramar från Dt-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar