tisdag 13 oktober 2015

Minidistresser nr 14

Nu har dom senaste minidistresserna kommit till butiken. Den här gången är det
lite mörkare färger. Jag har gjort 4 st små kort för att prova alla färgerna.

Först provade jag den blå färgen som heter Blueprint Sketch


Till alla korten har jag använt olika stenciler.
Liknande finns HÄR

Nästa kort är i den färgen som jag tyckte var finast


Till kortet har jag även använt cardstock i perfekt matchande färg

Sen provade jag färgen GROUND ESPRESSO
Med matchande cardstock DEEP BROWN


Och till sist en grå färg som heter HICKORY SMOKE


Till alla korten har jag använt textstämplar från

Kortstommarna har jag skurit till i vit cardstock.
Alla rubriker sitter på kuddar för att få lite höjd.


Minidistresserna finns HÄR


Hoppas att Ni blir inspirerade att göra egna små kort.
Det är jätteroligt.

Ses igen nästa vecka.

/DT-Ann-Sofie









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar