fredag 2 oktober 2015

Tändsticksask

Ja då har jag börjat förbereda med kort, tändsticksaskar och dylikt med jultema! =) Det närmar sig med stormsteg till julen och det brukar bara bli stressigt till slut, så i år startade jag upp detta lite tidigare än vanligt!
Tills i dag har jag dekorerat en trekantig tändsticksask. Perfekt att ha som en liten present när man går bort, i stället för en blomma. Plus att de får ett lite minne som varar! ;)


Har använt grön och brun cardstock till bakgrunden. De gröna kvistarna är en stämpel från Darkroom, de har jag även embossat med embossingpulver som jag hade i mina egna gömmor.
Har ju även satt på rosor, alkottar (egenplockade =).) och sen även en liten guldkvist med bär.
Har gjort en liten rosett av satinband.
Textstämpeln är från egna gömmor.




På denna sidan av asken har jag också använt en stämpel från Darkroom.
Alla runda röda prickar är halvpärlor. De gröna kvistarna är utstansade med en punch från egna gömmor.


Hoppas med detta kunnat inspirerat er lite iaf och kanske påminnt er att det är dags att börja fixa med pysslet inför julen! ;)

Trevlig helg på er! Ses snart igen! ;)
Kramizar från Dt-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar