onsdag 16 december 2015

Glitterjulkort.

Tänkte jag skulle visa er ännu ett julkort som jag gjort. Min favoritfärg är ju blått så jag älskar detta pappret och dom kommer från ett pappersblock som heter Warm Christmas och det hittar du här.







I fram embossade jag ett vanligt vitt cardstock som jag sedan använde ett clear embossingpowder på för att få hela kortet lite glansigt. Den sidan är för tillfället under uppdatering men kicka gärna tillbaka inom kort. Det är lite svårt att få fram på bild hur mycket kortet glänser men jag lyckades fånga lite av det här. 



Utmed kanterna på mitt papper använde jag bara en stickles som jag tyckte passade in och gjorde samma på insidan av kortet .Här hittar ni de som finns att välja på i butiken.  

Hoppas att ni blev lite inspirerade och så önskar jag er en riktigt god jul och gott nytt år.

DT / Johanna 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar