fredag 1 januari 2016

God forsättning på det nya året!

Hoppas att ni haft en bra jul och en trevlig nyårsafton! =)
För min egna del har det varit lugnt och mysigt. Har inte gjort så mycket pyssel, men desto mer laddad är jag att starta igång med nya projekt! Ser fram emot att få fortsätta var med i dt-teamet hos Je Scrap och Hobby och att få göra nya utmaningar med dem!
Men nu ska jag bjuda er på lite återblick från vad jag alstrat det gångna året 2015.

Ett album. Och vill du ser mer av detta albumet så kolla på detta inlägget.

 Ett kort.

En tag.

Ett kort.

En altrad klocka.

Ett kort.

Tema klet & kladd. Jag gjorde då en tavla.

Ett julkort.

Tema att altra en Tin box.

En altrad presentpåse.

Tack för er uppmärksamhet av mina inlägg 2015, ser mycket fram emot att träffa er detta året med nu, 2106. ;)
Titta gärna in i butiken, där hittar ni det mesta utav de härliga sakerna jag använt till dessa alster.
 
Var rädda om er, så ses vi om en vecka igen!
Varma kramar från Dt-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar