söndag 21 februari 2016

Precious Little Angel

Hej,
nu är det på väg in lite nya saker i butiken. Jag tänkte idag visa ett kort som jag har gjort med hjälp av papper från ScrapBerry's och Heartfelt Creations. I pappersetet från Heartfelt Creations fanns det papper som man antingen kunde klippa ut delar som ett klippark, vilket jag har gjort till mitt kort idag. 


Jag började med grön cardstock från ScrapBerry's som kortbas och sedan tog jag ett mönstrat papper från deras paperpad som heter Mother's Treasure. Sedan dekorerade jag med delar från Heartfelt Creations. Alla delar har jag sedan chalkat med distress ink. Jag dekorerade även med lite pärlor. Pappersrosorna, rosetten och mullberrysnöret kommer från mitt egna förråd.



I klipparken från Heartfelt Creations fanns det en hel del olika pappersremsor med text som var helt underbara, som just denna jag har använt till detta kort. Håll utkik i butiken, de kommer snart!


Och så här fint blev kortet i sin helhet!

Syns om en vecka!

//DT-Irmelin


Material jag har använt hittar ni här:

Material jag har använt som snart kommer till butiken:
ScrapBerry's - 6x6 paperpad - Mother's Treasure
Heartfelt Creations - Sweet Lullaby Collection


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar