fredag 19 februari 2016

You are beautiful

Till dagens blogginlägg har jag gjort ett vanligt 15x15 kort.
Stommen jag använt till kortet är vanlig cardstock, det är även det lila och det gröna enfärgade jag använt.
Till det gröna pappret har jag använt en punch som jag hade i mina egna gömmor.


I nästa moment stansade jag ut en vacker bakgrund i akvarellpapper med en dies från spellbinders.
Använder den dien ganska mycket, ett bra inköp!
Den vackra stämpeln kommer från scrapberry och heter Fairy Tale You are my Fairy Tale. I det stämpelsetet finns det tre olika textstämplar att välja på.
Har färglagt med Tim Holz Distress marker.
Till slutklämmen har jag satt på 7st halvpärlor.

Det var vad jag hade att erbjuda denna veckan! Men hoppas att vi ses nästa vecka igen! ;)
Hoppas ni får en trevlig helg!
Kram Dt-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar