tisdag 15 mars 2016

LO med solrosor

Jag har länge letat efter papper med solrosor på. Gissa om jag blev glad när det
 kom in i butiken. Jag har så många härliga foton med just solrosor och det är
ju så kul när pappren matchar fotot. Tycker inte Ni också det?
Jag brukar faktiskt alltid ha med mej mina fotografier när jag ska shoppa
papper i en fysisk butik. Mycket lättare att se om det passar och man slipper
köpa en massa papper som inte passar till några foton. Ett litet tips.


Pappret är så fint i sej själv så det behövdes inte så mycket. Jag ska ut några papper
 som jag chalkade i kanterna och sen fäste bakom fotot. En liten rubrik som jag
 hade i mina egna gömmor. Solrosen kommer faktiskt ifrån en vinflaska.


Stansade ut några fjärilar som jag hade lite stickles på i kanterna
så dom skulle synas lite bättre.

Det finns massor med stickles i butiken.

Sen var det klart. Härligt med fina papper som scrappar sej själv.

Tyvärr kan jag inte länka till butiken för den är just nu under
uppdatering. Men glöm inte att kika in för det
är mycket fint på väg.

Ha det så bra så ses vi nästa vecka.

/DT-Ann-Sofie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar