onsdag 23 mars 2016

Minialbum Part 2

Idag tänkte jag visa hur mitt album blev nu när det är helt klart. Det kommer bli en hel del bilder samt en video så ge det lite tid om det är lite segt att ladda. 
Alla papper kommer från ScrapBerry och dom kommer in i butiken inom kort så kicka gärna förbi lite då och då.



Jag har dekorerat framsidan med lite olika blommor och här hittar du det som finns i butiken just nu att välja mellan. Sen har jag även stansat ut några små fjärilar och några små blommor. Lite stickles i guld för att få lite glitter och här hittar du det. Vill du ha fler dekorationer så hittar du det här i butiken. 

Min tanke är att där det är vitt ska det sitta kort eller om man vill skriva lite text.
























Klicka här för att komma till videon. 






Hoppas att ni blev lite inspirerade och är det något ni undrar över så är det bara till att fråga.

DT / Johanna 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar