onsdag 2 mars 2016

Project Life

Idag vill jag visa er att det inte alltid behöver vara en massa dekorationer och diverse saker för att få något att se riktigt bra ut.
Jag har gjort några Project Life kort till ett album och jag har valt att ha hela albumet väldigt enkelt.





Här har jag endast använt en stencil, stämplar och en fotopenna. Här hittar ni de stämplar som finns i butiken och här hittar ni den stencilen som jag har använt. 


Till dessa kort har jag använt stämplar, stickers och Nuvo Crystal Drops. Som ni ser så kladdade jag lite men det är sånt som ger mina kort lite charm, tycker jag. Här hittar ni de Nuvo som finns i butiken. Dom är verkligen helt underbara att arbeta med. 




Jag har valt en väldigt ljus stämpeldyna till min text och det är lite svårt att få den att synas på bild men man tar ju såklart den man trivs bäst med.

Lycka till med ert Project Life.

DT / Johanna 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar