söndag 27 mars 2016

Secret box

Hej,
då har jag åter igen hittat något nytt som jag vill testa, nämligen en Secret Box. Jag hittade en tutorial som jag använde mig av på From My Craft Room, men orginalidén till boxen kommer från SplitCoastStampers.





Till denna har jag använt mig av cardstock från ScrapBerry´s och mönsterpapper/klippark från Heartfelt Creations. Alla delar har jag chalkat med distress ink. Jag dekorerade med lite utstansade blommor, löv och rhinestones. Löven och mullberrysnöret kommer från mitt egna förråd. Jag fyllde även lådorna med lite silkespapper.




//DT - Irmelin

Material jag har använt
ScrapBerry's - Cardstock - Wistaria
ScrapBerry's - Cardstock - Lavender
Heartfelt Creations - Sweet Lullaby Collection
Rhinestones
Distress Ink - Picked Raspberry



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar