måndag 28 mars 2016

Tag med panpastell

Hej på er!

Vilken underbar dag, temperaturen ligger redan på 7 grader och solen lyser på en klarblå himmel.
Den enda som känns är att jag ska jobba ;)

Idag vill jag inspirera er att använda panpastel




Je har fått hem massor av olika panpastel med olika tillbehör, jag var bara tvungen att klicka hem några och testa och det var verkligen kul.



En mask och ett medium ville jag ha med i mitt projekt, je har fått hem massor av olika masker.
Egentligen upptäckte ja att vit akrylfärg va det ja skulle ha, men tyvärr hade min torkat, så jag tog det näst bästa ;)  embossingfönen är ett hett tips , om man inte vill vänta på torktid.





Jag använde även en härlig stämpel från darkroom, JE har massor av dem


Så min tag:





Även om jag har en del panpastel, så känner jag att jag saknar massor av färger ;)  - så det blir att klicka hem igen hehehe.


Nu önskar jag er en härlig dag.


Kram Johanna Bergstrand


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar