tisdag 17 maj 2016

Grattis kort

Hej

Jag fick den stora äran att vara en del av ett underbart gäng för att inspirera andra. Det blir så spännande att vara DT för JE Scrap och hobby.

Idag vill jag visa ett Grattiskort som jag har gjort till Isabelles (min dotter) favorit fröken.

Jag älskar blommor och Vallmo är bland mina älsklingsblommor. Anledning att jag valt den också för att Isabelle älskar att sjunga Vallmosång från Majas alfabetsånger och hennes fröken älskar den också.

Jag har använt denna underbara stämpel från Sheena Douglass - A Little Bit Sketchy " Poppies and Dasieies ".

Jag har färglagt motivet med Distress Markers. 
Bakgrunden har jag duttat med Distress dynor.
Texturen har jag gjort med hjälp av Mask/Stencil och Modeling paste  


Detta blev ett CAS (clean and simple) kort.
Hoppas att hennes fröken kommer att gilla detta kort.

 

Tack, DT Diana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar