söndag 29 maj 2016

Happy mothers day

Grattis till alla mödrar idag!

Dagen till ära har jag valt att göra ett mors dagkort. Valde att göra det enkelt och stilrent. Jag började med ett grönt cardstock från ScrapBerry's.


Jag stämplade på cardstock med en stämpel från Darkroom Door. Här>>> finns några av de stämplar som butiken har i lager. Sedan chalkade jag runt cardstocket med distress ink.


Jag stansade sedan ut Lawn Fawns mothers day border i cardstock. Denna applicerade överst på kortet. Även bakgrundspappret kommer från Lawn Fawn. Sist av allt dekorerade jag med lite enamel dots.


Och så här blev kortet. Vi syns om en vecka!

//DT-Irmelin


Material jag har använt:
ScrapBerry's - Cardstock
Lawn Fawn - Lets polka in the meadow
Lawn Fawn - Craft die - Mothers day border
Doodlebug - Enamel dots - Boy
Darkroom Door - Friendship flowers
Distress Ink - Mowed Lawn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar