måndag 2 maj 2016

Kort med söt katt

Hej på er !

wow vilken helg det har varit, 12 grader varmt och sol - när hände det sist en valborg ;)
Jag har även varit ledig från jobbet och likadant - när hände det sist *ler*.

Idag vill jag visa er ett kort med ny dies för mig med tillhörande stämpel.
Kommer från tonic studio och har ett väldigt bra pris 89 kr


Visst är den söt lilla kissen ;)



 Även texten är underbar och användbar.


En stor maffig härlig fjäril fick också pryda mitt kort, även den lilla gula blomman med rosa mitt  följer med på arket.


2 swirls som jag köpte i stockholm hos Je -  dies från marianne design.



Så mitt kort




Cardstocket kommer scrapberrys, de andra papperna kommer bla från heartfelt creation.
Allt jag använt på mitt kort kommer från JE scrap.


Nu önskar jag er en härlig dag.

Kram Johanna Bergstrand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar