måndag 9 maj 2016

Scrapberry

Hej på er!

Måndag idag och det betyder jobb för många, en ny vecka.
Jag har jobbat hela helgen och är ledig istället ;)
Fint väder blir det, men man kan pyssla iaf hihihi

Idag har jag gjort ett kort med mycket saker från scrapberry, dem har så sockersöta grejer.



Kolla in hängsmycket, visst är det ljuvligt, likaså spetsen.
Kram är silvrigt glitter thickers och det går tom att färga in och glittret är ändå kvar.






Det vita pappret har jag kört i en embossingfolder, visst blev det fräckt.




så mitt kort;




Tjejen är från ett klippark från just scrapberry, likaså cardstocken och pappret med rosor på.



Nu önskar jag er en härlig dag.

Kram på er / Johanna Bergstrand


Material från JE

cardstock, rospapper, klippark  -  scrapberry

Hängsmycke - scrapberry


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar