onsdag 29 juni 2016

Die´sire Die - Fjärilar


Då har en vecka gått och vi har hunnit komma in på årets 2a halva ;) Ja nu dröjer det inte länge kan jag tänka mig förrän vi får höra julmusik och butikerna sätter upp juldekorationer. Men för mig har sommaren just börjat och till sommaren tillhör fjärilarna.


Denna veckan har jag suttit och klippt i ScrapBerry´s underbara papper igen och gjort ett kort med fjärilstema
Till kortstommen har jag använt mig av Die´sire die - Square Accordion Card som jag har stansat ut i bling CS
Kortet är sedan dekorerat med ScrapBerry´s papper Butterflies CollectionDiesen med siluett blommorna är sizzix die som jag har delat på så det skulle passa detta kort
och till sist har jag satt på lite Bling
För att få mina utskurna/klippta dekorationer lite upphöjda har jag använt mig av 3D kuddar
En kul Die att jobba med och man kan göra det hur långt som helst, bara fantasin sätter gränser

Ha det så bra
Kram DT - Lotta Malm



1 kommentar:

  1. Wow! Riktigt fränt kort! Kanske måste ha en sån där die i alla fall...:-)
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera