onsdag 22 juni 2016

Kort i grönt

Hej på er!

Efter en dag med regn, så är det skönt att den efterföljs med en dag med strålande solsken.
Man blir så mycket gladare med sol i både hjärta och sinne.

Idag vill jag visa er ett kort i grönt, som är en färg man skapar med så sällan tycker jag ;)




Jag har stansat ut ramen med marianne design - petras birds (jag använde bara ovalen)
så färgade jag in den med distress, lät diesen sitta kvar, så jag fick en härlig vit kant runt.
Paketet är en ljuvlig dies från tonic studio.
Swirlen är 2 olika dies från marianne design (fast dem ligger i samma paket ;) )




Ljuvlig spets och en härlig rosettblomma med glittrande sten i.
Den silvriga charmen är med ljuvlig,



så mitt kort.




Papper från heartfelt creations och cardstock från scrap berrys.


Nu önskar jag er en härlig dag.
Många kramar Dt Johanna.

Allt material kommer från jescrap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar