söndag 28 augusti 2016

Happy birthday with Nuvo embossing powder

Hej, 
söndag igen och snart är även augusti månad slut. Idag tänkte jag visa ett gratulationskort med mestadels produkter från Tonic Studios.


Jag stansade ut en liten tag som jag stämplade med en DRD stämpel, som jag sedan embossade med embossingpulver från Tonic Studios. Snöret till tagen kommer från mitt egna förråd.
Jag dekorerade runt tagen med klockor jag gjort med Tonic Studios lera. Dessa har jag även färgat in med distress ink, så att detaljerna syns tydligare. Dekorerade även med rosor från butiken. 


Bakgrunden stämplade jag med en DRD stämpel och notstämplar (från mitt egna förråd). Dessa embossade jag även med vitt embossingpulver från Tonic Studios. 

Syns om en vecka!

//DT-Irmelin


Material jag har använt:
Authentique - Classique - Elegant - Elegant Eleven
Darkroom Door - Simply Sayings
Blommor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar